Apropos 2026

  25.06.2026 Persönlich

Und jetz simmer in der Halbzyt. In der Halbzyt vom Johr 2026. Jetz chönne mer churz dureschnuufe, e Trinkpause mache, und mol zrugg luege, wie die erschti Helfti eso verloffen isch. Aso ufpasse, i würd säge, mir fönge grad aa, hebet euch fescht:

Im 2026 sehne sich d ...


Image Title

1/10

Möchten Sie weiterlesen?

Ja. Ich bin Abonnent.

Haben Sie noch kein Konto? Registrieren Sie sich hier

Ja. Ich benötige ein Abo.

Abo Angebote